Belinda en Eric in Nieuw Zeeland

Voor vertrek

Over een krappe 2 weken vertrekken we naar Nieuw Zeeland. We starten in Auckland, maar waar de reis ons gaat brengen is nog een vraagteken. De afgelopen maanden zijn wij druk bezig geweest met ons vertrek om daar hopelijk een aantal jaar te wonen en werken.

We proberen om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen!

Belinda en Eric

Nyn

Alvast heel veel plezier! Wat een avontuur! Het gaat vast allemaal goed komen en ik wil jullie heel graag komen opzoeken!
Goede reis!

Liefs

peter en liesbeth

We gaan jullie berichten lezen Belinda, zet er maar veel op met veel foto's.
Alvast een hele goede reis!!!

Elvira

Fijne reis lieverds!! Ik ga jullie onwijs missen maar dit wordt een geweldig avontuur :) ben zo benieuwd naar alle verhalen! Liefs xx

(papa) Ronald en (mama) Bep

Zo na jullie WhatsApp vanuit HKG even maar een berichtje op jullie site.
Viel niet mee gister voor ons allen denk ik, maar de gedachte dat jullie het daar gaan maken en dat het jullie droom is sterkt ons ook weer. Hoop dat het laatste deel van de reis, of liever gezegd de zelfde stretch in tiojd ook goed is gegaan en dat jullie daar lekker zijn opgehaald.
Hier gaat alles nu z'n gangetje. Wilde eigenlijk een foto toevoegen van ons (galgen) maal bij Schiphol en jullie vertrek, maar digibeet dat ik ben zie ik niet hoe ik dat nu moet relaiseren. Misschien kunnen wij dat van deze kant niet eens. Stuur het wel per mail of Facebook als dat laatste mij gaat lukken. Tot gauw horens, xxxx pama

Robin

Heel veel plezier! Once in a lifetime experience!

Maarten

De plek van de foto van jullie site is ons welbekend. Ga zeker een een keer naar Mount Cook, erg de moeite waard! Heel veel succes met de sollicitaties. "Verkoop" jezelf goed. Groeten, ook van Els.